2016. augusztus 1., hétfő

...mert szeretnek!

Rám néztél?
Mit nézel?
Ne nézzél!
Még mindig nézel? Azt hiszed, kemény vagy? Megmutatom, hogy mi a kemény. A bicskám éle. Te még mindig nézel? Mi bajod van neked? Látom keményebb vagy, mint hittem.
Nem félsz tőlem?
Nem félsz tőlem.
Miért nem félsz tőlem? Mindenki fél tőlem. Hogy miért? Mert én kemény vagyok. Keményebb, mint gondolod. Én tudom, hogyan kell eltenni egy embert láb alól. Nem hiszed? Bemutassam? Hogy nem akarod? Akkor mit akarsz? Mit ajánlhatok neked? Van füvem, ha pedig hátra mész vannak ott lányok is.
De nehogy megverd őket, mert nem szeretem, ha bántják az árumat. Ó, hogy ezek sem kellenek?! Akkor még mindig nem értem, hogy mit akarsz Halott Ember.
Az anyám? Hogy hol van? A börtönben, hol máshol?! Hogy miért? Mert egy alkoholista drogdíler. Most az apám érdekel? Ő meghalt, mert puhány volt. Az egyik ügyfele megölte, mert nem adott neki cuccot. Ilyen ez az üzlet. Egyik nap az egyik, másik nap a másik.
Igen van testvérem. Ott van hátul az egyik szobában. Megnézi? Nah, látom, ő már érdekli. De csak óvatosan.
Jaa, ő mindig így néz ki. Apánk is folyton verte. Engem is. Anyánk meg részegen feküdt addig az egyik sarokban.
Most meg mi baja? Ne merészelje! Tegye el!
Segíteni akar? Mégis mit képzel? Tudunk mi vigyázni magunkra!
Ha jön a rendőrség? Miért jönne a rendőrség? Mi nem vagyunk olyanok, mint a szüleink. Mi túl fogjuk élni!
Nem hiszi? Hogy hogyan akarunk túlélni?
.
.
.
Nem tudom...
.
.
.
El akar téríteni? Nem fog sikerülni! Én erős vagyok! Én TÚLÉLEK! Senki sem parancsolhat nekem!
Meg akar halni?!
Adja vissza! Az nem a magáé!
Jó, ha nem adja vissza, lássuk tudja-e használni.
Most miért dobja el? Vegye fel! Vagy verekedni akar? Mit csinál?
Ez meg mi?
Az enyém?
Mibe kerül? Semmibe? Az nem kell! Aminek nincs ára, az értéktelen.
Nah látja, hogy mindennek van ára.
Hogy gondolja, hogy menjek magával? A húgom is? Hagyjam itt ezt a remek üzletet? Majd hülye leszek!
Hogy hány éves vagyok?
Tizenkettő.
Most miért sír? Összekönnyezi a ruhámat. Hagyja abba! Engedjen el!
Most én is sírok... és nem tudom, miért...
Miért sírok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése