2013. szeptember 8., vasárnap

Sziasztok

Ezúttal egy kicsit más jellegű bejegyzést írok, mert az elmúlt héten volt egy nagyszerű élményem, amit muszáj megosztanom veletek.

Már egy éve tanulok az óvodapedagógus szakon és idén az év elejét gyakorlattal kezdtem. Ez egy olyan ovi, amit én választottam, így az, hogy ide kerültem teljesen az én döntésem volt. Már az ötödik napja vagyok a gyerkőcökkel, amikor az egyik kislány, aki közvetlenül előttem állt és egy perce még rajtam csimpaszkodott, felnéz rám nagy szemekkel és azt kérdezi tőlem:
- Te azért jöttél a mi csoportunkba, mert tudtad, hogy szeretni fogunk?
Ezen a megjegyzésen először ledöbbentem; vajon hogy képes egy hat éves kislány ennyire mély dolgot mondani. Néhány pillanattal később azonban már mosolyogtam rajta és megöleltem.

Azt hiszem, tényleg nem véletlen, hogy ebbe az óvodába jöttem gyakorlatra, hiszen választhattam volna azt az óvodát is ami csak öt percre van az otthonomtól. Mégis képes vagyok korábban felkelni, hogy elmenjek a város másik végébe, abba az óvodába, ahol a gyerekek szeretnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése